MINIACTIVITAT 2.2. (forma part de la PAC 2)
Hola de nou!!!, ja feia uns dies que no havia afegit res, però em trobava treballant per a realitzar la nova activitat proposada, un cop finalitzada us la presentaré a continuació. En aquest cas podiem escollir entre dos activitats diferents la 2.1 i la 2.2. La primera tractava sobre buscar i crear un cas Kite. El Kite és un programa de històries o casos, on professorat (la majoria) comparteix experiències fetes a les aules. En la segona activitat (que és la que jo he realitzat), el que s'havia de fer era seleccionar un fil del debat (de la miniactivitat 1.2) i escollir a 2 o 3 alumnes i els seus comentaris (que estiguessen relacionats) per a realitzar amb la eina CmpaTools un mapa d'arguments. Per a que tingueu més clar el que demanava us poso el índex del treball aquí:
ÍNDEX
1. INTRODUCCIÓ: 3
2. INFORME: 4
2.1. Connexions
d'argumentacions 4
2.2. Paper de la
moderadora 5
2.3. Reflexió de
les funcionalitats del campus 5
2.4. Comparació
debat de la UOC amb altres eines 6
2.5. Rubrica
qualitativa d'arguments escollits 10
2.6. Eina
CmapTools 11
3. CONCLUSIÓ: 13
4. AUTOAVALUACIÓ: 13
5. BIBLIOGRAFIA: 14
Aquí us penjaré només els punts 2.1, 2.5 , 2.6 i 3. He escollit aquests perquè tot i que tot és interessant, són els punts més reflexió, com ja sabeu d'altres cops clicant sobre el nom de l'activitat podreu veure tot el treball.
Doncs bé, primer us exposo el mapa d'arguments:
La rúbrica qualitativa (que al fer-la m'ha permès descobrir un nou recurs el Rubistar):
Ara us mostro el quadre que vaig fer sobre la reflexió del programa CmapTools:
I finalment us deixo aquí les conclusions d'aquesta activitat:
La rúbrica qualitativa (que al fer-la m'ha permès descobrir un nou recurs el Rubistar):
Ara us mostro el quadre que vaig fer sobre la reflexió del programa CmapTools:
I finalment us deixo aquí les conclusions d'aquesta activitat:
Per finalitzar el
treball m'agradaria comentar aquelles impressions que he tingut
mentre he anat desenvolupant el treball. He de admetre que aquest ha
estat molt interessant i molt difícil també. Ho he passat bastant
malament per a decidir quin dels fils escolliria i per a crear el
mapa d'arguments. Este últim em va costar molt de realitzar, cosa
que fa que m'adone de la necessitat que tenim de practicar més
aquesta habilitat, i de ensenyar-la bé quan estiguem en el nostre
paper de mestres o psicopedagogs. També he patit alhora de fer la
rúbrica, perquè em costava entendre com fer-la, quina plantilla
utilitzar... però finalment me n'he sortit per a totes dues coses i
n'estic molt orgullosa.
Per una altra
banda, estic feliç d'haver descobert espais i eines tant
fantàstiques com el CmapTools, el Rubistar, el Belvedere o el
Kite... M'ha fet adonar-me que dins del món virtual tenim molts
recursos meravellosos que poden ajudar-nos a desenvolupar les nostres
habilitats, ha millorar el procés d'E-A en les aules i ha
proporcionar-nos experiències que d'altra manera no podríem arribar
a conèixer. Realment he acabat el treball enamorada d'estes eines i
amb ganes de tenir temps per a explorar-les i utilitzar-les més
profundament.
Montse López | 2 de maig del 2012, a les 15:31
Hola Laura,
He fet una lectura ràpida de la teva feina, i molt interessant, ja que jo he desenvolupat l'altra activitat, cas Kite.
Molt bona feina.
Montse
Laura | 15 de maig del 2012, a les 20:01
Moltes gràcies Montse!!. La veritat fins al moment és el treball de l'assignatura que millor m'ha sortit, esperem que el miniprojecte encara m'agrade més ^^!!