MINIACTIVITAT 1.3 (PAC 1)

Aquesta activitat ha estat la darrera d'una sèrie que ens ha permès finalitzar la PAC 1. Realment ha estat molt complicada per a mi, a més de descobrir i utilitzar el programa gratuït cmaptools, l'activitat requeria una reflexió sobre tot el que havíem aprés en la lectura de l'article de Domènech i Tirado i amb el mòdul 1. Autènticament he fet la pràctica sense estar segura de com la feia, i en el mapa final, que ara desprès mostraré, tenia por de fer-lo massa extens i incomprensible per això al final vaig escollir fer-lo no massa gran.

L'activitat també ha suposat reflexionar sobre tot allò que pensàvem en la miniactivitat 1.0 (avaluació prèvia) i mostrar que en pensvem ara, realment la tasca ha estat dura però productiva.

Aquí us deixo primer el mapa inicial que vaig fer:



I ara desprès podeu trobar el mapa final d'aquesta primera PAC (també el podeu trobar en la miniactivitat 1.3.):



2 comentaris:

  • Bibiana | 16 d’abril del 2012, a les 19:07

    Ostres Laura!! M'ha encantat el teu mapa!! Molt visual i fàcil de llegir!!

    Permet aprofundir en l'aspecte que més interessa, donant importancia a cada apartat.

  • Laura | 18 d’abril del 2012, a les 13:56

    Moltes gràcies Bibiana,
    la veritat és que al fer-lo nomé tenia una cosa clara, no volia que fos massa extens perquè sinó era un embolic i havia de ser clar, per això vaig fer servir els colors per a distribuir cada part, estic contenta de que t'agrade també. De totes maners vaig tenir molts de dubtes perquè trobava que m'havia quedat massa reduït.

Publica un comentari a l'entrada